Általános Szerződési Feltételek

A Bioskin Professional Kft. ezúton tájékoztatja weboldala látogatóit, illetve szolgáltatásait igénybevevő felhasználóit adatvédelmi irányelveiről. A látogató, felhasználó a szolgáltatások igénybevételével, illetve a weboldal látogatásával elfogadja a Bioskin Professional Kft. adatvédelmi irányelveit, hozzájárul adatkezelési gyakorlatához.

Ügyfélszolgálat

Nem rendeltetésszerű használatból, tárolásból eredő hibákért a Bioskin Professional Kft. nem vállal felelősséget. Kérjük, kövesse figyelemmel termékeink használati útmutatóját! Ha kérdése van az oldalon található termékekkel vagy a vásárlással kapcsolatban, kérem hívjon minket az alábbi számon:

Hétfő-Péntek: 9:00-17:00
06 20 592 8060

Üzemeltető: Bioskin Professional Kft.

Székhely:  8000 Székesfehérvár Becskereki u. 29.

Cégjegyzékszám: 07-09-025726

Adószám:  25138322-2-07

Bankszámlaszám: K&H Bank 10402908-50526771-80851003

Cégszerűen képviseli: Szücsné Baráth Réka

Adatvédelmi tisztviselő

Név: Szücsné Baráth Réka

Telefonszám: 06-20-592-80-60

Bejegyezve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásába

Tárhely szolgáltató:

Székhely: Nextserver Kft.,

6722 Szeged, Mérey utca 12.

Adószám: 22797610-2-06

Cégjegyzékszám: 06-09-022127

A rendeléseket minden nap 0.00-tól 24.00-ig fogadjuk.

Előzetes regisztráció nem szükséges, a rendelés során megadott adatok egyúttal regisztrációs adatok is.

Rendelés menete

  1. Keresse meg azt a terméket, amelyet meg szeretne rendelni.
  2. A kiválasztott terméket tegye a kosárba a “Kosárba” feliratú gombra kattintva. Amennyiben több terméket szeretne rendelni, folytassa a keresést és a következő terméket is ilyen módon tegye a kosárba.
  3. Ha készen van a kosár összeállításával, a kosár oldalon a “Tovább” gomb kattintása után töltse ki a számlázási adatokat és ha ettől eltér a szállítási adatokat is.
  4. A megrendelést összegző oldalon kattintson a “Megrendelem” gombra a rendelés leadásához.
  5. A megrendelt termékeket 1-5 munkanap alatt házhoz szállítjuk.

Fizetés

Előre utalás

Számlakibocsátó:

Bioskin Professional Kft.

8000 Székesfehérvár, Becskereki u. 29.

Adószám: 22043227-2-07

Bankszámla: K&H Bank 10402908-50526771-80851003

Kérjük előre utaláskor a megjegyzés rovatban tüntesse fel a megrendelés számát! Előre utalás esetén a megrendelt termékeket, a számla teljesítése után kézbesítjük!

Utánvét

Vásárló az interneten keresztül leadott megrendelést a csomag kézhezvételekor utánvéttel, a kiválasztott MPL, GLS kézbesítőnek, Pik Pack Ponton, Posta Ponton, GLS csomagponton fizeti. A vételár mindig a megrendelt áru mellett feltüntetett fogyasztói ár, amely tartalmazza az ÁFA-t is.

PayPal fizetés

Ezen fizetési mód esetén a PayPal rendszerébe irányítjuk át a vásárlót. Ott használhatja bankkártyáját vagy már meglévő PayPal felhasználóját a számla kiegyenlítésére. A bankkártya adatokat minden esetben a PayPal oldalán kell megadnia, így azok semmilyen körülmények között nem jutnak el a kereskedőhöz. Elfogadott bankkártyák: Visa (egyes Electron kártyák is), EC/MC dombornyomott kártyák.

BARION fizetés

Mit jelent a BARION™?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetniwebáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Fizess kényelmesen bankkártyával

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!

Barion-card-payment-mark-2017-400px.png

Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

Fizess kényelmesen bankkártya nélkül

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid, üzletfeleid tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

Ingyenes

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára. A regisztráció és a Barion mobilalkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, és az is marad.Nincs havi díj sem.

Bankkártyával vagy készpénzzel

A kiválasztott MPL, GLS kézbesítőnek, Pik Pack Ponton, Posta Ponton, GLS csomagponton fizeti. A vételár mindig a megrendelt áru mellett feltüntetett fogyasztói ár, amely tartalmazza az ÁFA-t is.

Átvételi lehetőséges, Szállítás

 GLS futárszolgálat, házhozszállítás

  • Az ország teljes területére házhoz szállítjuk a megrendelt termék(ek)et.
  • 10.000 Ft rendelési értékig a szállítás díja bruttó 990 Ft 20.000-tól ingyenes a házhozszállítás.

Vásárló az interneten keresztül leadott megrendelést a csomag kézhezvételekor, utánvéttel, a kézbesítőnek fizeti. A vételár mindig a megrendelt áru mellett feltüntetett fogyasztói ár, amely tartalmazza az ÁFA-t is. A kézbesítés munkanapokon 8 – 17 óráig történik. A munkaidőn kívüli, ill. szombati kézbesítést telefonon vagy e-mailben kérhetitek (a megrendelés leadásakor). Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy és telefonos egyeztetés alapján megpróbálja még egyszer kikézbesíteni. Amennyiben a szállító többszöri próbálkozásra sem tudja kézbesíteni a csomagot, és a csomag meg nem érkezését jelzitek nekünk, a szállítási költség újbóli felszámításával újra elküldjük. Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, a megrendelést a Bioskin Professional Kft. (bioskin.hu) törli, és a továbbiakban csak előre fizetés esetén küldi ki megrendelt árut erre a címre, ill. az ezt a címet megadó vásárlónak. A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizzétek annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegyétek át a csomagot! Előforduló áruhiány esetén küldjétek el címünkre a jegyzőkönyvet, és mi pótoljuk a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizzétek meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

Pick Pack Pont, GLS csomagpont szállítási mód

A Pick Pack Pont kényelmes és rugalmas megoldást kínál! Országosan több, mint 400 átvevőhely: A RelayInmedio hírlapüzleteket a legfrekventáltabb helyeken találhatja meg (MÁV, BKV, FKF, Volán társaságok, Budapest Repülőtér, az Inmedio üzleteket minden bevásárló központban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin.) Nyitva tartás: Minden nap (H-V) 8:00-20:00 A csomagokat átveheti az OMV és AVANTI benzinkutakon Nyitva tartás: Minden nap (H-V) 0-24h (A nyitvatartási idő általánosan érvényes, azonban egyes átvevőhelyeken eltérő lehet)

Fizetés: Készpénzzel és bankkártyával is lehetséges! A Posta Pont szállítási mód segítségével Ön Magyar Posta fiókjaiba vagy MOL töltőállomásokra kérheti a csomag kiszállítását. Magyarországon többszáz GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók. A GLS CsomagPontok többségében 10.00 és 20.00 óra között vannak nyitva, de sok közülük már korábban is az ügyfelek rendelkezésére áll. Cégek vagy magányszemélyek – a GLS CsomagPontokon keresztül mindenki feladhatja és átveheti csomagját.

Ha a termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

Képek

A termékeknél megjelenő képek illusztrációk, a megrendelt termékek csomagolása eltérhet ettől.

Hibás árak

A Webáruházban előfordulhat, hogy egy terméknél hibás ár van feltüntetve. Hibás ár esetén megrendelését nem áll módunkban teljesíteni. Ebben az esetben nem jön létre közöttünk szerződés kötés. Az Eladó munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot, tájékoztatja a helyes árról és felajánlja a helyes áron történő szerződés kötést. A Megrendelő nem köteles ezt az árat elfogadni.

Termék információk

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a termékinformációk pontosak legyenek. Minden esetben olvassa el a terméken található címkét és ne hagyatkozzon kizárólag azon információkra, amelyek a weboldalon találhatóak. Ha bármilyen kérdése van, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal vagy a termékek gyártóival. Annak ellenére, hogy a termékinformációk rendszeresen frissítésre kerülnek, a Bioskin Professional Kft. nem vállal felelősséget semmilyen helytelen információért, amely azonban az Ön jogait semmilyen módon nem érinti.

Kérjük, amennyiben helytelen információt talál egyes termékeknél, jelezze ügyfélszolgálatunk felé és amennyiben megalapozott az észrevétel,  haladéktalanul javítjuk.

Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

A fogyasztó és a vállalkozás közti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § e) bekezdése értelmében, a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát olyan zárt csomagolású termék (kozmetikai termékek!)  tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

A fogyasztó a 45/2014. kormányrendelet 20. §-ában biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a jelen – és a honlapról is letölthető – nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja az alábbi címre megküldéssel:

8000 Székesfehérvár, Becskereki u. 29. info@bioskin.hu

Nyilatkozat minta

Címzett: …

Cím: 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

Fogyasztó(k) neve:

Fogyasztó(k) címe:

A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza):

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: …

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az Elállás pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe az Eladó.

Elállás esetén a termék az Eladó címére küldendő vissza: Bioskin Professional Kft., 8000 Székesfehérvár Becskereki u 29

A termékkel együtt a Fogyasztó beazonosíthatósága érdekében a megrendelőlap vagy a számla másolata is visszaküldendő.

A termék Eladó címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. Eladónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Eladó visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is. Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Az ilyen termékek visszavétele a kereskedőtől nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte.

Távszerződés

A szerződés tárgya a Bioskin Professional Kft. internetes áruházában található valamennyi termék. A termékek tulajdonságait, jellemzőit a termékhez tartozó konkrét oldalon találja meg.

A megrendelés elküldésével és annak a Bioskin.hu e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Bioskin Professional Kft., 8000 Székesfehérvár Becskereki u 29., Adószám: 25138322-2-07, mint Eladó, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

Az Eladó köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy az Eladó köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.

Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és az Eladó által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, az Eladó által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat és a szállítás díját készpénzben a kézbesítő részére kifizetni.

A Vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a Vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást telefonon jelezheti az ügyfélszolgálatunkon telefonon.
Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Budapest Megyei Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályai az irányadóak.

A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a Bioskin Professional Kft. nem iktatja.

Az Eladó Fenntartja a jogot, a már visszaigazolt, megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
Részben történő teljesítés kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

A Vevő által megadott adatok módosíthatók belépést követően a  fejléc jobb felső sarkában megjelenő “Adataim” linkre kattintva, valamint a honlapon megadott elérhetőségeink bármelyikén, szóban vagy írásban.

Ha a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, a Vevőt nem köti megrendelése és nem köteles a leszállított termék átvételére.

Szavatosság

A szavatosság feltételeit a Polgári Törvénykönyv és a 19/2014 (IV.29.). NGM rendelet tartalmazza.

A Webáruház szavatossági kötelezettséggel tartozik, amennyiben az eladott termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. A Webáruház felel akkor is, ha a szolgáltatott dolog összeszerelését a szerződésnek megfelelően a fogyasztó végezte el, és a szakszerűtlen összeszerelés a használati útmutató hibájára vezethető vissza. A szavatosság érvényesítésének feltétele, hogy amennyiben a felek a hiba eredetét illetően nem értenek egyet, a fogyasztó kötelezettsége a hiba eredetének bizonyítása (szakvélemény). A teljesítést követő hat hónapon belül vélelmezni kell, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, ebben az időszakban a bizonyítás a Webáruház kötelezettsége. Ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, a Webáruház mentesül a szavatossági felelősség alól.

Kellékszavatosság, minden a Webáruház által eladott termékben a vásárláskor már meglévő rejtett vagy gyártási hibáért felelősségel tartozik.

Termékszavatosság, a Webáruház által fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki.

A megrendelt új termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint 1 év szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa a Bioskin Professional Kft. Ügyfélszolgálatát. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint:

  • elsősorban kicseréljük
  • ha a cserére nincs módunk, úgy a vevő választása szerint árengedményt adunk,
  • vagy a vevő megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.

A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Szolgáltatót terhelik.

A hibás terméket a vásárló köteles az Eladó ügyfélszolgálata részére eljuttatni.

Panaszkezelés

A webáruházunk célja, hogy a megrendeléseket megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a megrendelőnek panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, a panaszát az “Elérhetőségek” menüpontban felsorolt elérhetőségek bármelyikén megteheti. Áruházunk a panaszát, annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Önt a vizsgálat eredményéről, valamit arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a rendelkezésére.

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon országos illetékességgel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

  1. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  2. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
  3. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  4. a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  5. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
  6. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
  7. a testület döntésére irányuló indítványt,
  8. a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.humbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.humariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

 Szerzői jogok

Miután a Bioskin.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a Bioskin.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

A Bioskin.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.

Tippek és tanácsok kozmetikumok használatához

  • Mindig felhasználhatósági időn belüli, sértetlen csomagolású kozmetikumot vásároljunk.
  • Kozmetikumok használata előtt mindig mossunk kezet.
  • Új kozmetikum vásárlása esetén előbb teszteljük le a készítményt: kenjünk egy keveset a csuklónkra vagy a könyökünkre és várjunk egy napot. Ha nem vált ki semmilyen reakciót, akkor nyugodtan használhatjuk.
  • A kozmetikumokat mindig jól zárjuk le, tartsuk száraz, hűvös, fénytől védett helyen. Óvjuk a túl meleg vagy túl párás környezettől.
  • Mindig írjuk rá a termék csomagolására, hogy mikor bontottuk fel. v Ha gyulladt a szemünk, ne használjunk szemfestéket.
  • Ne hígítsuk a termékeket vízzel.
  • Ne használjuk tovább a terméket, ha furcsán elszíneződött, folyós lett vagy éppen csomós, szokatlan, rossz szagot áraszt vagy egyszerűen megváltozott az állaga.